آگــــره بــید و طلور

آگــــره بــید و طلور
 
آگره بید و طلور.ایل بزرگ پیرانی دهلران و آبدانان
Design by : NazTarin


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 114
تعداد نظرات : 88
تعداد آنلاین : 1



 تماس با ما

 



نظرات شما عزیزان:

milad235
ساعت16:43---11 آذر 1391
سلام دوست من

خداييش مطالب توپي داري.
من خودمم وبلاگ دارم و ميدونم که زحمت زيادي ميکشي.
اميدوارم موفق باشي
.
راستي يه پيشنهاد بدم

ميدونم که تو هم مثل من و بقيه بدنبال سيستم هاي کسب درآمد بودي و هستي و احتمالا تا حالا چيزي بدست نياوردي!!!!

خب يه پيشنهاد توپ دارم بهت.
من خودم هم اتفاقي با این سيستم آشنا شدم.خيلي جالبه.
روزانه فقط5 دقيقه ميريم و روي تبليغات سايت کليک ميکنيم و در ازاي هر کليک پول بدست مياريم.
شايد بگي که پول به ازاي هر کليکي که سايت بهمون ميده کم هست.
خب منم قبول دارم.
ولي تو فرض کن که به 10 تا از دوستات هم بگي و بيان و زيرمجموعه تو بشن
از اين به بعد وقتي اونا هم کليک ميکنن بازم به حساب تو افزوده ميشه و اينطوري خيلي راحت ميتوني درآمد فوق العاده اي داشته باشي.
ميدونم الان فک ميکني که دارم الکي تبليغ ميکنم
ولي من خودمم عضو اين سايت شدم و مزاياي اين روش کسب درآمد رو هم ميدونم.
پس بيا يا علي بگيم و باهم شروع کنيم

به اين آدرس برو
http://www.buxleaf.com/register.php?ref=milad235

و ثبت نام کن.

از اين به بعد ميتوني از طریق لینکی که سایت در اختیارت میزاره زیرمجموعه گیری کنی.بهت قول میدم که اگه یه هفته فعالیت داشته باشی حداقل درآمد ماهانه ات بالای 50 هزار میشه.ولی یادت باشه تلاش مهمترین شاخصه هس

بعد که ثبتنامت تموم شد، ميتوني از بالاي سايت روي تبليغات کليک کني و مشاهده کني که پول به حسابت واريز ميشه.

اگه هم مشکلي يا سوالي بود از طريق ايميل من در خدمتم دوست من.

معرف شما در سایت:milad235


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ شنبه 11 آذر 1391برچسب:, توسط علی پورمند